Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Εσπειρε τρόμο η «σπείρα των αναλήψεων»


“Με έσυραν στο δρόμο όταν εγώ πάλευα να κρατήσω την τσάντα μου. Εύχομαι να μη συμβεί ούτε στον εχθρό μου”, λέει στη “Μ” η Νικολέτα Ευαγγελοπούλου.


“Με έσυρε στο δρόμο. Αυτό δεν είναι ληστεία, είναι βιασμός”
Του Κώστα Καντούρη
kantouris@hotmail.com

“Με έσυρε στο δρόμο, όταν εγώ πάλευα να κρατήσω την τσάντα μου. Εύχομαι να μη συμβεί ούτε στον εχθρό μου, δεν είναι μόνο ληστεία, είναι βιασμός αυτό”. Η 43χρονη Νικολέτα Ευαγγελοπούλου αναβίωσε χθες τη σκηνή της ληστείας σε βάρος της, που έγινε μετά τα Χριστούγεννα, όταν πληροφορήθηκε πως οι δύο δράστες, οι οποίοι της άρπαξαν 10.500 ευρώ, έπεσαν στα χέρια της αστυνομίας.
Δύο μέλη της σπείρας που παρακολουθεί άτομα τα οποία κάνουν αναλήψεις μεγάλων ποσών από Τράπεζες και στη συνέχεια τα ληστεύουν συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της ασφάλειας και ήδη η έρευνα επεκτείνεται, για να διαπιστωθεί εάν εμπλέκονται και σε άλλες υποθέσεις. Από τα πρώτα στοιχεία, οι δύο κατηγορούνται για τη ληστεία μίας 52χρονης τον περασμένο Ιανουάριο, μετά την οποία ο ένας είχε συλληφθεί αλλά αφέθηκε ελεύθερος από τη δικαιοσύνη, όπως και μία κλοπή σακούλας με κέρματα από αυτοκίνητο εμπόρου αυτόματων μηχανημάτων καφέ.
“Ήταν οργανωμένοι”, περιέγραψε στη “Μ” η 43χρονη. “Αποδείχτηκε πως με είχαν παρακολουθήσει που είχα συναλλαγές με δύο τράπεζες, αλλά φαίνεται ότι γνώριζαν και όλες μου τις κινήσεις”, συμπλήρωσε. Η ληστεία είχε σημειωθεί το μεσημέρι της 28ης Δεκεμβρίου μέσα στη λαχαναγορά Θεσσαλονίκης, όπου η 43χρονη διατηρεί κατάστημα. Σύμφωνα με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, ο 20χρονος κατηγορούμενος περίμενε με το δίκυκλο και ο 27χρονος ανέλαβε να κάνει τη ληστεία.

“ΟΛΑ ΣΥΝΗΓΟΡΗΣΑΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ”
“Δεν δίστασε σε τίποτε. Μόλις βγήκα από το αυτοκίνητο μου επιτέθηκε και, επειδή αντέδρασα, με έσυρε στο δρόμο”, περιέγραψε. Η κ. Ευαγγελοπούλου στάθηκε επιπλέον άτυχη, καθώς εκείνη την ώρα στη λαχαναγορά δεν βρισκόταν κανείς, πράγμα που συμβαίνει σπάνια. “Όλα συνηγόρησαν υπέρ τους, είχε δυνατό αέρα και δεν ακούστηκαν οι φωνές μου και στα μαγαζιά για πρώτη φορά δεν ήταν κανείς”, τόνισε. Μετά τη σύλληψη των δραστών ανακουφίστηκε, όπως είπε, αλλά “δεν μπορώ να το ξεπεράσω. Πλέον δεν κυκλοφορώ μόνη μου και πάντα στο σπίτι μου πρέπει να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου”, υπογράμμισε. Τόνισε ακόμη πως η αστυνομία ενήργησε αστραπιαία, αλλά “δεν φτάνει. Τι μπορεί να κάνει η αστυνομία, να βρίσκεται δίπλα στον καθένα μας”, διερωτήθηκε.

“ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ”
Ο 27χρονος κατηγορούμενος χαρακτηρίζεται “αδίστακτος” τόσο από τα θύματά του όσο και από αστυνομικούς. “Δεν μπορώ να ξεχάσω το ξύλο που έφαγα, με πήρε και χτυπούσε το κεφάλι μου στο μπετόν, για ν’ αρπάξει την τσάντα μου”, μετέφερε στη “Μ” 52χρονη που έπεσε θύμα ληστείας του ίδιου ατόμου στις αρχές του περσινού Ιανουαρίου, όταν άρπαξαν την τσάντα της με 50.000 ευρώ.
Τότε, ο 27χρονος παρότι συνελήφθη από την αστυνομία, παραπέμφθηκε στη δικαιοσύνη και μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος, επειδή ο ανακριτής διαφώνησε με την προφυλάκισή του. Παρότι το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών με βούλευμά του αποφάσισε να προφυλακιστεί, είχε εξαφανιστεί και συνελήφθη τη Δευτέρα, αφού διέπραξε και τη ληστεία εις βάρος της 43χρονης. Και στη ληστεία του Ιανουαρίου, ο 27χρονος φέρεται πως παρακολούθησε το θύμα του από την τράπεζα, όπου έκανε ανάληψη.
“Είχα βγάλει χρήματα, επειδή δύο ημέρες νωρίτερα είχε πεθάνει ο πατέρας μου και τα χρειάστηκα για τα διαδικαστικά”, εξήγησε η γυναίκα. Ακόμη όμως και σήμερα φοβάται, καθώς υποστήριξε ότι είδε τον ίδιο άνθρωπο να κυκλοφορεί στη λαϊκή της Σταυρούπολης. “Δεν μπορώ να το ξεπεράσω, μπροστά μου βλέπω παντού ληστές, φοβάμαι και τον ίσκιο μου”, κατέληξε. Ήδη σε βάρος του ενεργοποιήθηκε το ένταλμα προφυλάκισης και οδηγήθηκε στις φυλακές.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/01/blog-post_6906.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: