Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010

ΙΜΙΑ 2010: Κάλεσμα



ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ!

Φέτος δεν διαμαρτυρόμαστε μόνο για την Γη μας που δόθηκε, για το Αίμα των αξιωματικών που θυσιάστηκαν, αλλά και για την σχεδιαζόμενηι δολοφονία του Γένους μας.

Φέτος θα επιχειρηθεί στην Βουλή η μεγαλύτερη προδοσία στην ιστορία του Έθνους μας: Η μαζική δημογραφική αλλοίωσή μας με "ελληνοποιήσεις" αλλοφύλων.


ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!


http://resistance-hellas.blogspot.com/2010/01/2010_15.html

Να πολλαπλασιάσουμε τους Άγιους Παντελεήμονες



Η απάντηση των Εθνικιστών στη σχεδιαζόμενη νέα Άλωση του Ελληνισμού: Ενάντια στους «νόμους» της εξουσίας, ενάντια στις κάλπικες «αντιδράσεις» των αστών μα πάνω απ’ όλα « φιλήσυχων πατριωτών»… Εναντίον Όλων!

Έτυχε πριν λίγες μέρες να περάσω βράδυ από την πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα στην οδό Αχαρνών. Στις καφετέριες, στην παιδική χαρά και στα σκαλιά της εκκλησίας κάθονταν κάτοικοι όλων των ηλικιών, με ένα κοινό στοιχείο που μέχρι πρότινος θα με ξάφνιαζε σε μια αντίστοιχη νυχτερινή βόλτα στην «κατεχόμενη» Αθήνα: Ήταν όλοι Έλληνες.

Ο ι γέροντες συζητούσαν στα παγκάκια και τα γύρω μπαράκια και οι καφετέριες ήταν γεμάτα από νεολαία. Στα βλέμματα όσων αντίκρισα διέκρινα ένα αίσθημα ανεμελιάς, ασφάλειας και σιγουριάς, ένα αίσθημα που απ΄ ότι έχω καταλάβει από τις διηγήσεις των μεγαλύτερων υπήρχε στην Πατρίδα μας πολλά χρόνια πριν, σίγουρα πριν τα χρόνια της «ελπιδοφόρας» δημοκρατικής αλλαγής του ’74. Κατά τα άλλα στους υπόλοιπους δρόμους, απ’ όπου πέρασα η κατάσταση ήταν ίδια και απαράλλακτη. Ελληνίδες να περπατούν με τον φόβο μήπως και πεταχτεί από τη γωνία κάποιος εγκληματίας ασιάτης ή αφρικανός που κάποιοι τους έφεραν και τους εγκατέστησαν με το «στανιό» μέσα στις γειτονιές μας, προφανώς για να συμβάλλουν και αυτοί με τον «πολιτισμό» τους στην ανάπτυξη της νεοελληνικής κοινωνίας μας. Περπατούσα και έβλεπα μόνο ξένους και όσοι Έλληνες κυκλοφορούσαν το έκαναν, δυστυχώς, βιαστικά και με κατεβασμένο το κεφάλι, γεμάτοι φόβο. Έτσι εξηγούνται και τα αποτελέσματα δημοσκόπησης μίας από τις πλέον γνωστές εταιρίες που μάλιστα χρηματοδοτούνται αδρά από τα κόμματα εξουσίας για να παρουσιάζουν συγκεκριμένα πάντα «επιστημονικά» ευρήματα. Μόνο που σε αυτή τη περίπτωση, δεν μπόρεσαν να κρύψουν την τραγική πραγματικότητα.

Το 73,4% των μεταναστών αισθάνονται ασφαλείς στη χώρα μας και το 65,3% των Ελλήνων θεωρεί ότι κινδυνεύει. Και σε απάντηση όλων αυτών, το άρρωστο πολιτικό μας σύστημα, αυτό το οποίο υποτίθεται ότι εκφράζει τη βούληση της πλειοψηφίας του λαού, όχι μόνο κλείνει τα μάτια αλλά δρομολόγησε ήδη την «ελληνοποίηση» εκατομμυρίων αλλοφύλων. Απέναντι σε αυτή την εξέλιξη που αποτελεί τη σύγχρονη Άλωση του Ελληνισμού υπήρξαν οι γνωστές για τα μάτια του κόσμου «αντιδράσεις» κάποιων «εθνικοπατριωτών» του γλυκού νερού που εντοπίζουν το πρόβλημα στην επικείμενη «αλλοίωση του εκλογικού σώματος» ενώ συζητούν την σταδιακή παροχή της ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών και αργότερα και σε αυτούς τους ίδιους τους μετανάστες, αφού το πρόβλημα είναι πόσα χρόνια μένουν στην Ελλάδα…

Μοναδική αληθινή φωνή αντίστασης η σταθερή και αμετακίνητη θέση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, η οποία σίγουρα τους χαλάει τη «σούπα»: ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ.

Για εμάς δεν «γίνεται» κάποιος Έλληνας με την ψήφιση ενός νόμου, την παροχή κάποιων εγγράφων ή πιστοποιητικών από τους χαρτογιακάδες της διοίκησης… Για εμάς μετράει πάνω απ’ όλα το Αίμα, η καταγωγή, τα κόκκαλα των προγόνων μας που βρίσκονται θαμμένα στις εσχατιές του κόσμου, όπου ζεί και θα ζεί για πάντα ιστορικά ο Ελληνισμός, οι διηγήσεις του παππού για τους αγώνες που δόξασαν το Έθνος… Εδώ δεν μιλάμε για φορολογικές δηλώσεις και κτηματολόγια, εδώ μιλάμε για την βιολογική και ιστορική πραγματικότητα που δεν αλλάζει όσο και να χτυπιούνται!

Συνεχίζοντας τη βόλτα μου πέρασα και από την πλατεία Βικτωρίας, λίγο πιο πάνω από τη πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα. Η αντίθεση σε όλο της το μεγαλείο. Προς στιγμήν νόμισα ότι βρισκόμουν σε πλατεία του Μπαγκλαντές ή ακόμη χειρότερα της… Νιγηρίας. Ίχνος Έλληνα σ’ ένα από τα κεντρικότερα σημεία της πρωτεύουσας της Ελλάδος… Αυτή είναι η Ελλάδα που θέλουν, χωρίς Έλληνες, ένας πολυφυλετικός και πολυεθνικός αχταρμάς χωρίς ταυτότητα. Πάνω απ’ όλα τρέμουν μήπως οι Άγιοι Παντελεήμονες πληθύνουν και γίνουν ο κανόνας. Γι’ αυτό εμείς αγωνιζόμαστε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε έστω και μόνοι μας. Καλή και αγωνιστική χρονιά σε όλους!



Εθνικό προσκλητήριο Μνήμης και Αντίστασης, Σάββατο 30 Ιανουαρίου – Πλατεία Ιμίων, Οδός Ρηγίλλης




http://xryshaygh.wordpress.com/2010/01/16/%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84/

Δε τα μάθατε; Οι Αλβανοί και οι Πακιστανοί στο Δημόσιο απο το 2011!



Οι Πακιστανοί και οι Αλβανοί που θα πολιτογραφήσει ο GAP θα μπορούν να προσληφθούν σε ένα χρόνο στο Δημόσιο. Το έχει κανονίσει ο Πάκης (Νόμος 3584/2007,αρθρο 12) «Οι πολιτιγραφημένοι μπορούν να γίνουν Δημόσιοι Υπάλληλοι ενα χρόνο μετά την πολιτογράφηση τους».
Έχουν ρυθμίσει και το «προβληματάκι» των μαφιόζων, των λαθρεμπόρων ανθρώπων.

Με το άρθρο 41 παρ.1 του νόμου 3721/2008, καταργήθηκε το κώλυμα πολιτογράφησης, για όσους έχουν παραβιάσει τον νόμο περί διακίνησης και εγκατάστασης αλλοδαπών.

  • ANHKEIΣ ΣΤΟ 20% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ

  • ΕΙΣΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΟΣ;

  • ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;

http://dhmopshfisma.blogspot.com/2010/01/2011.html

ΣΥΜΠΤΩΣΗ; Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΗΡΩΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ!


«Συμπτωματικά» ο δρόμος της ηρωίνης είναι και ο δρόμος των λαθρομεταναστών, αφού ως γνωστόν μέσω Τουρκίας έρχονται στην Ελλάδα από τις συγκεκριμένες χώρες απ’ όπου περνάνε και τα ναρκωτικά, δηλαδή, το Πακιστάν, το Ιράν και το Αφγανιστάν… Σύμπτωση; Ή μήπως τελικά είναι ίδιο το δρομολόγιο και ΙΔΙΟΙ και οι «αγωγιάτες», που φέρνουν λαθρομετανάστες και πρέζα;

Και πως αλήθεια βρίσκουν τα τρία και πέντε χιλιάρικα ευρώ όλοι αυτοί οι εξαθλιωμένοι και πληρώνουν τους δουλέμπορους; Εξάλλου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συντονιστικού Οργάνου Δίωξης Ναρκωτικών:

Έπιασαν Αλβανό με 10 κιλά κάνναβη

Στα χέρια της Αστυνομίας έπεσε ένας 21χρονος Αλβανός στο Ξυλόκαστρο, ο οποίος είχε στην κατοχή του μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών.

Οι αστυνομικοί σταμάτησαν το όχημα στο οποίο επέβαινε ο 21χρονος μαζί με έναν 30χρονο ομοεθνή του, και σε έρευνα που πραγματοποίησαν, εντόπισαν 10 κιλά αποξηραμένη κάνναβη.

Ο 21χρονος συνελήφθη, ενώ ο συνεργός του κατάφερε να διαφύγει και γίνονται έρευνες για τον εντοπισμό του.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=95681&cid=4

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ....ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ



ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΡΟΚΤΙΚΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΒΛΑΚΕΙΑ ,ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΕΣΩΡΟΥΧΩΝ ΤΟΥ .....ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΣΒΟΥΡΕΣ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΚΟΡΙΟΣ.......

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ,ΕΝΩ ΑΡΝΕΙΤΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ,

ΣΠΕΥΔΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ,ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΚΛΠ,ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ...ΛΑΔΩΘΗΚΕ ΤΟ ΑΝΤΕΡΑΚΙ....

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ,ΛΑΚΩΝΙΚΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ,ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ,ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ,Η ,ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ.........

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ......


ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/01/blog-post_1695.html



Veto στη προπαγάνδα του Τριανταφυλλόπουλου



Ξενοφοβικούς θεωρεί η φυλλάδα όσους Έλληνες πολίτες αντιδρούν στο ν/σ του ΠΑΣΟΚ δημοσιεύοντας σχετική "έρευνα" του zougla.gr (σας είχαμε ενημερώσει για τα ερωτήματα-παγίδες και τις σκοπιμότητες).

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ!

http://dhmopshfisma.blogspot.com/2010/01/veto.html

Πάτωσε η φυλλάδα του νονού του Οδυσσέα Τσενάυ!


Στα 25.000 φύλλα το Veto. Γιατί δεν ήμαστε όλοι ίδιοι.

http://dhmopshfisma.blogspot.com/2010/01/blog-post_6389.html

Ο Γιωργάκης και ο νέος πολιτισμός των βρωμερών ....



ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΕΚΤΟΜΗ : ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...
Διαβάστε για τον πολιτισμό
των Μουσουλμάνων
που ήδη μας κήρυξαν τον πόλεμο !!!


Μια πολύ μεγάλη αλλα ενδιαφέρουσα αναφορά...

Αίγυπτος , Αιθιοπία, Γάμπια, Γουινέα, Δημοκρατία της Κεντρικής Αφρικής, Ερυθραία, Κένυα, Ακτή Ελεφαντοστού, Μάλι, Μπενίν, Μπουρκίνα Φάσο, Νιγηρία, Τζιμπουτί, Σιέρα Λεόνε, Σομαλία, Σουδάν, Τσαντ, Λιβερία, Υεμένη, Ινδονησία, Ομάν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, , αλλά και…κοινότητες μουσουλμάνων μεταναστών στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Ευρώπη…
Οι κοινωνικοί επιστήμονες μιλούν για ένα «πολιτιστικό αδίκημα», οι διεθνείς οργανισμοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου θανατηφόρων μολύνσεων , λόγω των μηδαμινών εγγυήσεων υγιεινής προφύλαξης, οι φεμινιστικές και οι κοινωνικές-ακτιβιστικές οργανώσεις καταγγέλλουν ένα έγκλημα κατά των γυναικών και τα δυτικά κράτη έχουν αρχίσει να την συμπεριλαμβάνουν στην ποινική τους νομοθεσία.
Γνωρίζετε ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας(που αποτελεί τμήμα του ΟΗΕ), οι γυναίκες που βρίσκονται στη ζωή αυτή τη στιγμή και έχουν υποστεί κλειτοριδεκτομή, υπολογίζονται ούτε λίγο ούτε πολύ σε εκατόν σαράντα εκατομμύρια? Καθημερινά έξι χιλιάδες νεαρά κορίτσια υφίστανται αυτόν τον ακρωτηριασμό των εξωτερικών γεννητικών τους οργάνων, δηλαδή περίπου δυο εκατομμύρια το χρόνο…

Πρόκειται για ένα μαζικό έγκλημα που τελείται εις βάρος των γυναικών σε παγκόσμιο επίπεδο, κάτω από το πέπλο της σιωπηρής –πολλές φορές - ανοχής θρησκειών, κρατών, κυβερνήσεων, κοινωνικών επιστημόνων, ακόμη και μη κυβερνητικών οργανώσεων.
Θυμάμαι ένα ντοκιμαντέρ που είδα πρόσφατα στην κρατική τηλεόραση, που έδειχνε μια δίμετρη σκανδιναβή κοινωνική ανθρωπολόγο που διέτρεχε τις αχανείς εκτάσεις του Σουδάν αναζητώντας υλικό για τη διατριβή της και μιλούσε σε έναν βρετανό ταξιδευτή , από αυτούς που μας «παρουσιάζουν» τον κόσμο χωρίς να χρειαστεί να σηκωθούμε από τον καναπέ μας. Του έλεγε λοιπόν με άκρα χυδαιότητα και πολύξερο ύφος ότι «ο σεξουαλικός ακρωτηριασμός των κοριτσιών δεν αποτελεί πρόβλημα, γιατί είναι απλά ένα κοινωνικό έθιμο και ότι οι γυναίκες δεν στερούνται τίποτα από τη σεξουαλική τους ζωή αν τους έχουν κόψει την κλειτορίδα…». Πρόσθετε δε με υπολανθάνουσα ζήλια : « μα δεν τις βλέπεις , πως είναι όλες υπερσεξουαλικές?». Μου ήρθε (για εκατομμυριοστή φορά) να σπάσω την τηλεόραση και ταυτόχρονα δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να σκεφτώ χαιρέκακα πως θα ένοιωθε η συγκεκριμένη σουηδέζα «επιστήμων» ,αν την έβαζαν αυτήν κάτω να της κόψουν την πολύτιμη κλειτορίδα της…!

Μαρτυρίες γυναικών

Συμφωνούν όμως και οι ίδιες οι γυναίκες-θύματα αυτής της εθιμικής πρακτικής με την παραπάνω επιεικώς «αφελή» άποψη? Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές μαρτυρίες γυναικών που έχουν το θάρρος να μιλήσουν από πρώτο χέρι για την «ιδιαίτερη» εμπειρία που σημάδεψε με βία και αίμα το πέρασμά τους στην εφηβεία και στην απαρχή της ερωτικής τους ζωής. Θα τις βρείτε μαζί με άλλες ,στο διαδίκτυο, στη διεύθυνση www.unfpa.org.

  • Zainab, 23 χρονών σήμερα, υπέστη κλειτοριδεκτομή όταν ήταν 8 χρονών. « Οι δυο αδελφές μου, εγώ και η μητέρα μου πήγαμε να επισκεφτούμε τους συγγενείς μας. Υπέθεσα αρχικά ότι θα πηγαίναμε εκδρομή , αλλά λίγο αργότερα μας ανακοίνωσαν ότι επρόκειτο να υποστούμε ακρωτηριασμό των γεννητικών μας οργάνων. Μια ημέρα πριν την εγχείριση ένα άλλο κορίτσι που ακρωτηριαζόταν πέθανε πάνω στην επέμβαση. Τρομοκρατηθήκαμε πολύ , αλλά οι γονείς μας είπαν ότι ήταν υποχρέωσή μας και γ’ αυτό το κάναμε. Ειλικρινά νομίσαμε ότι θα πεθαίναμε από τον πόνο. Χρειάζεται μια γυναίκα να σου κρατάει δυνατά το στόμα για να μην ουρλιάζεις, δυο να σου κρατάνε το στήθος και άλλες δυο τα πόδια σου. Μετά τον ακρωτηριασμό μας δέσανε πολύ σφιχτά τα πόδια γύρω-γύρω σαν να μαθαίναμε να περπατάμε ξανά. Έπρεπε να κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να πάμε στην τουαλέτα. Αν δεν τα καταφέρναμε μέσα σε 10 μέρες , θα υπήρχε μεγάλο πρόβλημα. Υποθέτω ότι ήμασταν πολύ τυχερές! Αναρρώσαμε επιτυχώς και δεν πεθάναμε όπως το άλλο κορίτσι.»
  • Οm Gad, 25 χρονών «Ήμουν 9 χρονών όταν μου ακρωτηρίασαν τα γεννητικά μου όργανα. Μου είπαν ότι πρόκειται για ένα σημαντικό γεγονός και οι γονείς μου με προετοίμαζαν λέγοντας: θα σφάξουμε και ένα κοτόπουλο για την περίσταση! Έτσι εγώ νόμιζα ότι θα ήταν κάτι ευχάριστο και διασκεδαστικό. Η εξαδέλφη μου η Zahra υπέστη πρώτη την επέμβαση και την άκουσα να φωνάζει και να κλαίει. Εγώ τρομοκρατήθηκα και γι’ αυτό έπρεπε να με κρατάνε .Ο ειδικός έκατσε μπροστά μου και έκανε την εγχείριση. Ούρλιαξα δυνατά για μια στιγμή και μετά έκανε έναν επίδεσμο από γάζα και βαμβάκι και τον τοποθέτησε στα χείλη του αιδοίου. Κατόπιν έπλενα κάθε μέρα την πληγή με νερό και μετά ψέκαζα επάνω μια σκόνη φτιαγμένη από έντομα. Η κλειτοριδεκτομή είναι απολύτως απαραίτητη και αποτελεί παράδοση. Επειδή τα εξωτερικά γεννητικά όργανα της γυναίκας μεγαλώνουν συνέχεια με την πάροδο του χρόνου και πρέπει να αφαιρούνται σε μικρή ηλικία. Ο λαός μου το κάνει και γι’ αυτό έχω κι εγώ υποχρέωση να το κάνω.»
Το ράψιμο του αιδοίου μετά την εκτομή της κλειτορίδας επιφέρει κατόπιν πολλαπλά προβλήματα σε πολλά επίπεδα.
  • Η Deega , μια νεαρή αφρικανή διηγείται ότι ο άντρας της την πρώτη νύχτα του γάμου κάλεσε μια μαία να «την ανοίξει με μαχαίρι» , εφόσον ο ίδιος δεν μπορούσε με την σεξουαλική επαφή. « Εκείνη τοποθέτησε έναν κρόκο αυγού στα χείλη της πληγής , ώστε να μην αισθάνομαι πόνο κατά την επέμβαση. Παρόλα αυτά, πόνεσε πολύ. Ο άντρας βέβαια το απολαμβάνει, αλλά η γυναίκα υποφέρει από τους πόνους. Τώρα πια δεν πονάω. Αλλά να το απολαμβάνω, μου είναι αδύνατο...»
  • Η Hibo αναφέρει για την περίοδό της « Η περίοδος μου ερχόταν με πολύ μεγάλη δυσκολία, σταγόνα –σταγόνα και διαρκούσε 10 μέρες το λιγότερο. Μερικές φορές έπρεπε να μου βάλουν κάποιο αναισθητικό βότανο στη μήτρα για να αντέχω τον πόνο. Ο γιατρός πρότεινε να ανοίξει λίγο την οπή του κόλπου , ώστε να τρέχει πιο εύκολα το αίμα , αλλά οι γονείς μου δεν συμφωνούσαν…»
  • Ας αναφέρουμε και την πασίγνωστη πια ειδική πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών για την κατάργηση του ακρωτηριασμού των γεννητικών οργάνων, την σομαλή Γουόρις Ντίρι, η βιογραφία της οποίας κυκλοφόρησε με μεγάλη επιτυχία και στη χώρα μας (Κάθλιν Μίλλερ, «Το λουλούδι της ερήμου», εκδ. Ωκεανίδα»). Στο βιβλίο παραθέτει παραστατικά την ανατριχιαστική περιγραφή της εμπειρία της. « Την εγχείρηση την έκανε μια γριά τσιγγάνα, που στην κοινότητά μας την θεωρούμε σημαντικό πρόσωπο, αλλά εγώ την θεωρούσα φόνισσα. Την νύχτα πριν την κλειτοριδεκτομή μου , η μητέρα με συμβούλεψε να μην πιω πολύ νερό η γάλα για να μην χρειαστεί να ουρήσω. Εκείνο το βράδυ η οικογένεια ασχολήθηκε περισσότερο μαζί μου, αυτή ήταν η παράδοση. Πριν ακόμη χαράξει με ξύπνησαν για την εγχείρηση … Πήγαμε σε μια απομακρυσμένη περιοχή, ανάμεσα σε θάμνους. Η μητέρα κάθισε σε ένα βράχο και μου έδωσε να δαγκώσω μια ρίζα δέντρου. … Η τσιγγάνα έχωσε τα δάχτυλά της σ’ εάν ταγάρι που φορούσε κι έβγαλε μια σπασμένη λεπίδα ξυραφιού. Έφτυσε πάνω της και την σκούπισε στη ποδιά της. Αφού την καθάρισε, μου έδεσε τα μάτια με ένα μαντήλι για να μη βλέπω. Το επόμενο πράγμα που ένοιωσα ήταν να κόβουν τη σάρκα μου … άκουσα τον πνιχτό ήχο της λεπίδας που πριόνιζε πέρα-δώθε το δέρμα μου. …Τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν και να τραντάζομαι ανεξέλεγκτα. Προσευχήθηκα να τελειώσει γρήγορα. Κι έτσι έγινε, γιατί λιποθύμησα… όταν ξύπνησα αντιμετώπισα σοβαρό πρόβλημα ούρησης… το μόνο άνοιγμα που είχε μείνει για τα ούρα και το αίμα της περιόδου, ήταν μια μικροσκοπική τρύπα με διάμετρο ενός σπιρτόξυλου… »

Ένα διαβατήριο έθιμο


Στην αρχή του 21ου αιώνα, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της εικονικής πραγματικότητας, εξακολουθούν να υφίστανται στον πλανήτη μας έθιμα και πρακτικές που μας παραπέμπουν στο σκοτεινό παρελθόν της ανθρωπότητας. Κοινωνίες όπου η έννοια του κράτους δικαίου απουσιάζει, όπου η ατομική ελευθερία δίνει τη θέση της στη συλλογικότητα, όπου η ένταξη στην ομάδα είναι το κύριο μέλημα των μελών της, τα οποία διακατέχονται από ένα διαρκές «άγχος ενσωμάτωσης». Η ένταξη και η αποκοπή από την ομάδα αντιστοιχεί σε αυτό που θα λέγαμε στην «κοινωνική γέννηση» και στον «κοινωνικό θάνατο» του ατόμου, γεγονότα μείζονος σημασίας σε σχέση με τη βιολογική γέννηση και τον βιολογικό θάνατο…Σε τέτοιες κοινωνίες δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι η θέση μέσα στην ομάδα δίνει στα άτομα ταυτότητα και λόγο ύπαρξης , αλλιώς είναι κοινωνικά «νεκροί».
Η κλειτοριδεκτομή εντάσσεται στην ευρύτερη κατηγορία των «διαβατήριων εθίμων», που είναι τα έθιμα που συνοδεύουν το πέρασμα του ατόμου από το ένα κοινωνικό –βιολογικό status σε ένα άλλο : οι σταθμοί σε αυτή τη πορεία είναι οι γνωστοί , γέννηση, εφηβεία, ενηλικίωση, γάμος, θάνατος, πένθος… Το πέρασμα των ανθρώπων από τη μια κατάσταση στην άλλη γίνεται βασανιστικά , με δοκιμασίες και πόνο που ενσαρκώνει και εξορκίζει τον ψυχολογικό πόνο της συναισθηματικής ωρίμανσης. Η αντοχή και το ψυχικό σθένος των μελών της ομάδας δοκιμάζονται σκληρά , έως ότου τους επιτραπεί η βαθμιαία είσοδος στον σκληρό πυρήνα της ομάδας, που είναι ο κύκλος των γεροντότερων μελών…Στις μυητικές αυτές δοκιμασίες το άτομο στιγματίζεται, σημαδεύεται, ορκίζεται, «πληρώνει» με το μοναδικό χειροπιαστό του πεδίο έκφρασης , που δεν είναι άλλο από το σώμα του . Το σώμα εκποιείται δημόσια και μετατρέπεται στο ορατό και διάφανο πεδίο του ελέγχου και της καταστολής της ομάδας πάνω στο άτομο. Έτσι, ο φυσικός πόνος γίνεται το μέτρο της υποταγής του ατόμου στην ομάδα. Με τη μύηση επέρχεται ο συμβολικός θάνατος του παλιού εαυτού ,που σηματοδοτεί την γέννηση ενός καινούργιου, πιο έμπειρου πλέον και ικανού να ενσωματωθεί εαυτού.
Στη μύηση των αφρικανών γυναικών, η κοινωνική και βιολογική εφηβεία συμπίπτει συνήθως με την πρώτη της έμμηνο ρύση. Τότε η κοπέλα αποχωρίζεται από την οικογένειά της και περιορίζεται σε ένα μέρος μακριά από το χωριό, όπου παραμένει για αρκετό διάστημα, εκτεθειμένη στην πείνα , στα τσιμπήματα εντόμων και στην κακουχία. Κάποιες φορές υποβάλλεται στα φυλετικά τατουάζ με εντομές στο σώμα , διάτρηση των χειλιών κλπ. Κάποιες άλλες , υποβάλλεται στον ακρωτηριασμό των εξωτερικών της γεννητικών οργάνων

Ιστορικές αναφορές
Η ιστορική καταγωγή του εθίμου του σεξουαλικού ακρωτηριασμού χάνεται κάπου ανάμεσα στη σημιτική και αιγυπτιακή παράδοση. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι τον 5ο αιώνα π.Χ. , οι Φοίνικες, οι Χετταίοι και οι Αιθίοπες πραγματοποιούσαν κλειτοριδεκτομή στα κορίτσια τους. Το έθιμο παρατηρήθηκε από ιστορικούς-ανθρωπολόγους ερευνητές στις τροπικές ζώνες της Αφρικής, στις Φιλιππίνες, στις φυλές του Αμαζονίου, στους Ίνκας του Μεξικού , στους Αβοριγίνες της Αυστραλίας… Ο Στράβων αναφέρεται στη «γυναικεία περιτομή» στην Ερυθρά Θάλασσα, «όπως έπρατταν οι Ιουδαίοι». Ο Έλληνας γεωγράφος Αγαθαρχίδης , στην πτολεμαϊκή εποχή , περιγράφοντας τους Τρωγλοδύτες, φυλή εγκατεστημένη στα παράλια της Ερυθράς Θάλασσας, γράφει: «Έχουν έθιμο να κόβουν μέρη των γεννητικών τους οργάνων , όπως έκαναν οι Αιγύπτιοι. Γι’ αυτό οι Έλληνες τους ονομάζουν κολοβούς ».
Στον ελληνορωμαϊκό κόσμο υπάρχουν σπάνιες αναφορές της πράξης, ως θεραπευτικού μέτρου , ίσως κατά ορισμένων μορφών καρκίνου. Στην ποινική νομοθεσία των βυζαντινών (Εκλογή Ισαύρων), συναντούμε και την περίφημη «καυλοκοπία», σαν ποινή κατά των αρρένων κτηνοβατών…
Βλέπουμε λοιπόν ότι η πρακτική ξεπερνά ιστορικά και γεωγραφικά την περιοχή του Ισλάμ, το οποίο ωστόσο την έχει «χρεωθεί» τους τελευταίους αιώνες, καθότι απαντάται πρωτίστως σε περιοχές της μουσουλμανικής Αφρικής. και της Ινδονησίας. Πάντως, δεν μπορούμε να μιλάμε για ένα αυστηρά μουσουλμανικό έθιμο, εφόσον απουσιάζει από την περιοχή του «σκληρού πύρινα» του Ισλάμ (Ιράν, Ιράκ), ενώ αντίθετα παρατηρείται ακόμη και σε μη μουσουλμανικούς πληθυσμούς, όπως στους Κόπτες χριστιανούς της Αιθιοπίας και της Αιγύπτου, στους αυτόχθονες του Αμαζονίου, των Φιλιππίνων , του Μεξικού και της Αυστραλίας, κλπ. Επιπλέον δεν υπάρχει καμιά αναφορά σεξουαλικού ακρωτηριασμού των γυναικών μέσα στο Κοράνι .

Είδη κλειτοριδεκτομής


Υπάρχουν κυρίως τρεις τύποι κλειτοριδεκτομής:
  • Ο «ηπιότερος», που είναι το κόψιμο της άκρης η και όλης της κλειτορίδας με ένα ξυράφι. Οι ισλαμικές αρχές την ονομάζουν «περιτομή Σούνα» και γενικά θεωρείται προτιμητέα , γιατί προκαλεί λιγότερα τραύματα σε σχέση με τους άλλους τύπους.( Τύπος 1)
  • Ο δεύτερος τύπος κλειτοριδεκτομής είναι η ολική αφαίρεση της κλειτορίδας και μαζί με αυτή, των εσωτερικών (μικρών) χειλέων του αιδοίου. Πρόκειται για τον πιο διαδεδομένο τρόπο «γυναικείας περιτομής», σε ένα ποσοστό 80% σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. (Τύπος 2)
  • Ο τρίτος και πιο «ριζικός» τύπος ακρωτηριασμού είναι ο λεγόμενος «αγκτηριασμός», που οι μεν Σουδανοί ονομάζουν «φαραωνική περιτομή» , οι δε Αιγύπτιοι « σουδανική περιτομή». Πρόκειται για την αποκοπή ολόκληρης της κλειτορίδας, των εσωτερικών και εξωτερικών (μεγάλων) χειλέων, και στη συνέχεια, τη συρραφή της εισόδου του κόλπου , αφού προηγουμένως «ξυστεί» εσωτερικά , ώστε να κολλήσει με την επούλωση του τραύματος. Έτσι, το μόνο που απομένει, είναι μια μικροσκοπική τρύπα , από την οποία περνούν τα ούρα και το αίμα κατά την έμμηνο ρύση. Την πρώτη νύχτα του γάμου, ο άνδρας αναγκάζεται πολλές φορές να ανοίξει με μαχαίρι την είσοδο του γυναικείου κόλπου… Ευτυχώς ο αγκτηριασμός προτιμάται μόνο στο 5% περίπου του συνόλου των περιπτώσεων. (Τύπος 3)



Η κλειτοριδεκτομή είναι ένα θέμα «ταμπού» και τα υποψήφια θύματα - κοριτσάκια αγνοούν τι θα υποστούν κατά τη διάρκεια της τελετής. Νομίζουν ότι θα είναι κάτι σαν μεγάλη γιορτή με πολλά δώρα…Τα «εργαλεία» της επέμβασης, σχεδόν ποτέ αποστειρωμένα, είναι απλά σπασμένα γυαλιά, λεπίδες, ξυράφια, σκουριασμένα μαχαίρια, σουγιάδες, νύχια δακτύλων, αιχμηρές πέτρες, αγκάθια ακακίας και ο, τι άλλο βρεθεί πρόχειρο. Οι πρωτόγονες αυτές εγχειρήσεις μπορούν να οδηγήσουν στο θάνατο τα κορίτσια, είτε από το σοκ, είτε από τις μολύνσεις, είτε από επακολουθήσασα αιμορραγία. Την επέμβαση διενεργούν άτομα με ειδικές μαγικές δυνάμεις, εξέχοντα πρόσωπα της κοινότητας, συνήθως ηλικιωμένες γυναίκες που εκτελούν χρέη μαίας, θεραπεύτριας και μάγισσας.. Συνήθως λαμβάνει χώρα τη νύχτα, η τα χαράματα, μακριά από το χωριό , για να μην ακουστούν οι κραυγές των κοριτσιών και φοβηθούν τα άλλα που έπονται…Το προηγούμενο βράδυ έχει προηγηθεί και μια μικρή οικογενειακή γιορτή για το γεγονός και έχει σφαχτεί και το απαραίτητο κοτόπουλο για την περίσταση. Κατόπιν η κοπέλα παραμένει απομονωμένη σε μια καλύβα, μακριά από το χωριό μέχρι να κλείσουν οι πληγές της. Τότε πλέον επιστρέφει «καθαρή» η έφηβη στο χωριό.


ΠΗΓΗ: http://www.mycorner.gr/user/blogs/view/name_jg2403/id_2569/title_/

από ΜΑΚΕΛΙΟ

http://antiratsistis.blogspot.com/2010/01/blog-post_176.html

Αλβανοί έκλεψαν τους προσκεκλημένους στο γάμο



Συμμορία τριών Αλβανών, μπήκαν με όπλα σε ταβέρνα στην Πάρνηθα και αφού πυροβόλησαν στον αέρα, πήραν τις εισπράξεις του μαγαζιού, περίπου 4.500 ευρώ, έβγαλαν σακούλες και άρχισαν να ληστεύουν τη νύφη, το γαμπρό και τους καλεσμένους του γάμου...



...Είναι το τρίτο ίδιο περιστατικό που έγινε στην περιοχή, κάνοντας κατοίκους και μαγαζάτορες να απορούν για την ασφάλεια που έχει η
περιοχή.

http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_1235.html

Σταύρος Τζίμας,ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ:"Μεγαλόκαρδοι οι ιερείς που βοηθούν λαθρομετανάστες"!!!







0 γνωστός έμμισθος γραφιάς της άλλοτε δεξιάς εφημερίδας,μετά το δακρύβρεχτο μοιρολόι "Η Αϊσέ, η μπούργκα και η Εκκλησία",στο οποίο απαντήσαμε αναλυτικά εδώ,επανέρχεται με νέο κήρυγμα υπέρ των λαθρομεταναστών και κατά των "ρατσιστών" του Διαδικτύου που τους κατατρέχουν

Ενας ιερέας μεγαλόκαρδος


Tου Σταυρου Τζιμα


Η ιστορία της Αϊσέ, της νεαρής εγκύου λαθρομετανάστριας από το Πακιστάν στην οποία κάποιοι εκκλησιαστικοί κύκλοι στη Θεσσαλονίκη αρνήθηκαν συσσίτιο γιατί φορούσε μπούργκα, έλαβε, μετά την παρουσίασή της από τη στήλη, διαστάσεις στο Διαδίκτυο. Δεν προκαλούν αποστροφή τόσο οι κατάρες και οι απειλές που εκτοξεύθηκαν από ομόθρησκούς μας χριστιανούς για όσους, μεταξύ αυτών και ο γράφων, εργάζονται υπόγεια και ύπουλα για να επιβληθεί η μπούργκα στις Ελληνίδες (!) όσο η αντίληψη ότι δεν δικαιούνται ένα πιάτο φαγητό όσοι δεν πιστεύουν στον ίδιο θεό.

Δεν μπόρεσα, μολονότι προσπάθησα, να εντοπίσω την Αϊσέ ούτε τον ιερέα-καλό Σαμαρείτη, που απαλλαγμένος από στερεότυπα και προκαταλήψεις έσπευσε να βοηθήσει τη δυστυχή αυτή γυναίκα και τα ανήλικα παιδιά της, προβάλλοντας το γλυκό, το πραγματικό πρόσωπο της Εκκλησίας μας.

Ενδεχομένως να μην επιθυμούσαν και οι ίδιοι τη δημοσιότητα και γι’ αυτό από τους «Γιατρούς του Κόσμου» απλώθηκε γύρω τους προστατευτικό πέπλο ανωνυμίας. Με μεγάλη ικανοποίηση όμως διάβασα στην εφημερίδα της Γενέυης «24 Ωρες» ολοσέλιδο ρεπορτάζ του απεσταλμένου της στη Μυτιλήνη Nicolas Verdan για έναν άλλο ιερωμένο, τον παπα-Στράτη από την Καλλονή Λέσβου. Ο ρεπόρτερ πλέκει το εγκώμιο του ιερέα ο οποίος, όπως σημειώνει, έχει τάξει ως σκοπό της ζωής του να βοηθήσει τους λαθρομετανάστες που αποβιβάζουν τις νύχτες στα παράλια Τούρκοι δουλέμποροι. Τουλάχιστον τρεις χιλιάδες Αφγανούς, Πακιστανούς, Σομαλούς, Ιρακινούς κ. ά. που διέσχισαν το Αιγαίο περιέθαλψε μέχρι τώρα ο παπα-Στράτης με τη βοήθεια της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Αγκαλιά» και συνεχίζει ακούραστος την προσφορά στον δοκιμαζόμενο συνάνθρωπο.

«Η αγάπη και η γενναιοδωρία του εκδηλώνονται σε όλους όσοι έχουν ανάγκη, ανεξάρτητα φυλής, εθνικότητας και θρησκείας. Ο “παπάς με τη μεγάλη καρδιά” μαζί με εθελοντές στο πλευρό του διανέμει τρόφιμα, ρούχα και φάρμακα στους βρεγμένους και πεινασμένους μετανάστες που φτάνουν στις ακτές του νησιού», σημειώνει.

Συνήθως ο ξένος Τύπος όταν καταπιάνεται με τη λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα μάς κατηγορεί -και στις περισσότερες των περιπτώσεων όχι άδικα- λαμβάνοντας αφορμή από την απάνθρωπη συμπεριφορά αστυνομικών οργάνων ή μισαλλόδοξων ρατσιστών απέναντι στους ανήμπορους και δυστυχισμένους Αφροασιάτες. Τέτοια δημοσιεύματα και καλά λόγια τα έχουμε ως χώρα ανάγκη, ειδικά τούτη την περίοδο που διεθνώς έχουμε περιπέσει σε ανυποληψία. Κυρίως όμως έχουμε, ως κοινωνία, ανάγκη φωτεινά παραδείγματα σαν αυτό του παπα-Στράτη, προκειμένου να προσεγγίσουμε, σε συνδυασμό με τα αναγκαία θεσμικά μέτρα της πολιτείας, το φλέγον και πολύπλοκο πρόβλημα της (λαθρο) μετανάστευσης, ζήτημα στο οποίο η Εκκλησία μπορεί να βοηθήσει φωνάζοντας ΠΙΟ δυνατά «αγαπάτε αλλήλους», και ας φορούν μπούργκα."


Επειδή λοιπόν ο "αριστερός" αρθοργράφος προφανώς διάβασε την προηγούμενη απάντησή μας,θα πρέπει να κάνει τα εξής:

-ΝΑ ΜΗ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ:Πουθενά δεν γράψαμε πως οι λαθρομετανάστες δεν δικαιούνται ένα πιάτο φαί!ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΔΩΣΤΕ ΤΟ!ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!

-Τώρα κατάλαβες εσύ αγαπητέ,ότι η Εκκλησία κάνει φιλανθρωπικό έργο;Έπρεπε να βοηθήσει τους φίλους σας λαθρομετανάστες για να πιστέψετε ότι βοηθάει τους φτωχούς και ανήμπορους;ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ η Εκκλησία βοηθάει τους πάντες,εσείς μας μιλάτε για...Βατοπαίδια!ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ...ΚΑΛΗ ΚΑΙ "ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΔΗ" Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;

-Σχετικά με τη μπούργκα,αν ήσουν ΟΝΤΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ,θα έκανες αγώνα για την απαγόρευσή της όχι μόνο στην Ελλάδα και την Ευρώπη,αλλά και στις μουσουλμανικές χώρες!ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ;

Αλλά έχετε τόση μανία εσείς οι "αριστεροί" να εκθειάσετε οτιδήποτε ξένο,ακόμα και τις ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΕΣ,που αγνοείτε επιδεικτικά τα παραδείγματα των ευρωπαικών χωρών που ανέχτηκαν τη μπούργκα επί δεκαετίες και τελικά ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ,ΟΠΩΣ Η ΓΑΛΛΙΑ.

Γιατί το έκαναν αυτό;Επειδή η ίδια η κοινωνία αγανάκτησε!Κι εδώ ερχόμαστε στο κρίσιμο σημείο:ΟΧΙ,Τζίμα,δεν θα φορέσεις εσύ μπούργκα στις Ελληνίδες ούτε οι ομοιδεάτες σου!ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ,ΟΤΑΝ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ:ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ,ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ!

Κλείνοντας,κι αφού είσαι ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ σε θέματα ξένων,ΓΡΑΨΕ ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ ένα άρθρο για τους ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ,που ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ,ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ!ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;

Εμπρός λοιπόν,"ανθρωπιστή" Τζίμα!Κάντο και θα πειστούμε ότι ενδιαφέρεσαι το ίδιο για όλους τους ανθρώπους,ανεξαρτήτως θρησκείας και καταγωγής.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ,δεν είσαι τίποτα άλλο παρά ένας ακόμα έμμισθος κονδυλοφόρος στην υπηρεσία του γραικυλισμού και της αθείας.

http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2010/01/blog-post_670.html

Συλλήψεις λαθρομεταναστών

Σύλληψη λαθρομεταναστών στην Αλεξανδρούπολη

Περίπου μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα σήμερα, αστυνομικοί του Τ.Σ.Φ. Σουφλίου στη διάρκεια περιπολίας στην εθνική οδό Αλεξανδρούπολης-Ορεστιάδας, σταμάτησαν Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, το οποίο θεωρήθηκε ύποπτο, για τη μεταφορά και την προώθηση λαθρομεταναστών.

Ο οδηγός σταμάτησε υπακούοντας στο σήμα των αστυνομικών, για να συλληφθεί λίγο αργότερα, μαζί με τον συνοδηγό, αλλά και τους 3 επιβαίνοντες στο όχημα, λαθρομετανάστες.

Οι συνοριοφύλακες κατάσχεσαν το αυτοκίνητο και 2 κινητά τηλέφωνα.

Την προανάκριση για την υπόθεση αυτή, διενεργεί το Τ.Σ.Φ. Σουφλίου, ενώ οι συλληφθέντες, παραπέμφθηκαν στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αλεξανδρούπολης.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_17/01/2010_318772



Σύλληψη 11 λαθρομεταναστών στην Ηγουμενίτσα




Ένδεκα λαθρομετανάστες συνελήφθησαν το βράδυ του Σαββάτου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Κλιμάκιο Ειδικών Αποστολών της Λιμενικής Αρχής, κατόπιν ελέγχου που διενεργήθη σε φορτηγό που βρισκόταν στον χώρο του λιμανιού, συνέλαβε τον οδηγό 29 ετών αλλοδαπό και τον συνοδηγό 30 ετών επίσης αλλοδαπό, καθώς διαπιστώθηκε ότι μετέφεραν κρυμμένους σε ειδικά διαμορφωμένη κρύπτη του οχήματος ένδεκα αλλοδαπούς, με σκοπό την παράνομη έξοδό τους από τη χώρα.

Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, διαπιστώθηκε πως και οι ένδεκα δεν είχαν στην κατοχή τους νομιμοποιητικά έγγραφα για την παραμονή τους στη χώρα, με αποτέλεσμα οι Λιμενικές Αρχές να προχωρήσουν στη σύλληψή τους.

Το φορτηγό κατασχέθηκε, ενώ προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.

Πηγή: epirusgate.blogspot.com

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=96073&cid=4

"Όχι" στο δικαίωμα ψήφου και στην υπηκοότητα από την Γαλλία


Αντίθετα με την ελληνική κυβέρνηση που αντιμετωπίζει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα λαθρομετανάστευσης από την Γαλλία και ούτε έχει τις "αποικιακές" ενοχές και υποχρεώσεις, η γαλλική κυβέρνηση του Νικολά Σαρκοζί απέκλεισε κάθε περίπτωση να δοθεί στους μετανάστες δικαίωμα ψήφου στις τοπικές εκλογές, όπως αξιώνει η σοσιαλιστική αντιπολίτευση.

«Δεν υπάρχει περίπτωση να θεσμοθετήσουμε το δικαίωμα ψήφου των ξένων στις τοπικές εκλογές», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και υπουργός Παιδείας στον ραδιοσταθμό RFI, διευκρινίζοντας ότι «το δικαίωμα αυτό συνδέεται στενά με την υπηκοότητα».

Και επειδή ακόμα στην Γαλλία θεωρούν ότι η υπηκοότητα είναι ένα πολύ σοβαρό και κρίσιμο ζήτημα και δεν είναι "απλόχεροι", στην παροχή της, οι μετανάστες θα εξακολουθήσουν να μην αποφασίζουν στην για λογαριασμό των Γάλλων πολιτών.

Στη δήλωση αυτή προέβη εκπρόσωπος της κυβέρνησης με αφορμή τη χθεσινή κατάθεση από την επικεφαλής του Σοσιαλιστικού Κόμματος, Μαρτίν Ομπρί, πρότασης νόμου υπέρ του δικαιώματος ψήφου στους αλλοδαπούς που προέρχονται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις τοπικές εκλογές.

Η Γαλλία αριθμεί 5,5 εκατομμύρια μετανάστες, εκ των οποίων 3,5 εκατομμύρια εκτός ΕΕ, οι οποίοι προέρχονται κυρίως από τις χώρες του Μάγκρεμπ, την Αφρική και την Κίνα.

Από αυτούς μόνον οι υπήκοοι χωρών της ΕΕ, οι οποίοι διαμένουν μόνιμα στη Γαλλία, έχουν το δικαίωμα να ψηφίζουν στις δημοτικές εκλογές και τις ευρωεκλογές.
defencenet/
_____________________________________________________________
Οι Γάλλοι δεν είναι...γάλοι ούτε...κότες, Είναι Γάλλοι Πατριώτες και δεν μοιράζονται τη πατρίδα τους ούτε την πουλάνε για μερικές ψήφους σαν κάποιους άλλους που θα λογοδοτήσουν ΚΑΙ στην Ιστορία....

http://antiratsistis.blogspot.com/2010/01/blog-post_176.html